Ajatuksia B2B-markkinoinnista

Kirjoituksiani pääasiallisesti B2B-markkinoinnista, tosin joskus saatan sivuta muitakin aihepiirejä. Uusia kirjoituksia on odotettavissa yleensä pari kappaletta kuukaudessa, eli jos pidit lukemastasi, kannattaa tilata uutiskirje!

Kolme tapaa tehdä opas itse sisältömarkkinointiin

Hyvän sisältömarkkinoinnin ei tarvitse olla kallista. Tässä kolme tapaa, kuinka olemme Karttakeskuksessa tuottaneet oppaita itse.

keskiviikko, 16.11.2016
Jarmo Tuutti

Markkinointi havaitsee strategiaongelmat ensimmäisenä

Huono strategia on katastrofaalista yrityksen kannalta. Markkinointi voi havaita ongelmat strategiassa ensimmäisten joukossa.

torstai, 10.11.2016
Jarmo Tuutti

10 käytännön vinkkiä markkinoinnin automaatioon

Kymmenen käytännön vinkkiä markkinoinnin automaation käytöstä, käytit sitten mitä tahansa järjestelmää.

keskiviikko, 2.11.2016
Jarmo Tuutti

Toimialasi ei kiinnosta ketään

Jos ajattelemme oman toimialamme olevan tylsiä, joudumme miettimään, kuinka saisimme viestittyä vastaanottajan kannalta kiinnostavammin.

lauantai, 29.10.2016
Jarmo Tuutti

Ole relevantti tai ole hiljaa

Parhaimmillaan turha spämmi on vain menetetty mahdollisuus viestiä jotain järkevää. Pahimmillaan se nakertaa yrityksen uskottavuutta.

maanantai, 24.10.2016
Jarmo Tuutti

Markkinoinnin transformaatio ei onnistu ilman muutosjohtamista

Välttämätöntä markkinoinnin transformaatiota on vaikea saada läpi organisaatiossa ilman hyvää muutosjohtamista.

sunnuntai, 16.10.2016
Jarmo Tuutti

Johda ihmistä kuin eläintä

Uskon, että hyvällä eläintenkouluttajalla olisi hyvät lähtökohdat myös ihmisten johtamiseen. Samat periaatteet ovat vahvasti esillä molemmissa.

maanantai, 10.10.2016
Jarmo Tuutti

Nykyaikaisen B2B-markkinoinnin viitekehys

Mitä on nykyaikainen, myyntiä tukeva B2B-markkinointi? Tekstissä esitellään yksi viitekehys asioiden selkeyttämiseksi.

keskiviikko, 5.10.2016
Jarmo Tuutti