Ajatuksia B2B-markkinoinnista

Kirjoituksiani pääasiallisesti B2B-markkinoinnista, tosin joskus saatan sivuta muitakin aihepiirejä. Uusia kirjoituksia on odotettavissa yleensä pari kappaletta kuukaudessa, eli jos pidit lukemastasi, kannattaa tilata uutiskirje!

TILAA UUTISKIRJE

Älä jää mistään paitsi, tilaa päivitykset sähköpostiisi!
Sähköposti

1+3 nykyaikaisen B2B-markkinoinnin piirrettä

Nykyaikaista B2B-markkinointia määrittelevät piirteet istuvat paljon SoMe-kanavia ja videoita syvemmällä, liiketoiminnan ytimessä.

torstai, 30.3.2017
Jarmo Tuutti

Markkinoinnin automaatiojärjestelmä ei ratkaise ongelmiasi

Mitä haluat markkinoinnilta? Lisää hyviä liidejä? Lisää myyntiä? Markkinoinnin automaatiojärjestelmän hankkiminen ei tuo näistä mitään.

tiistai, 21.3.2017
Jarmo Tuutti

Papukaijat tekivät minusta sisältömarkkinoijan

Tein inbound-markkinointia jo vuosia ennen kuin siitä missään puhuttiin. En kuitenkaan päivätöissäni, vaan papukaijaharrastuksen kautta.

perjantai, 10.3.2017
Jarmo Tuutti

Inbound päästää myyjän ostoprosessiin aikaisemmin

Inbound-liidi on harvoin myyntivalmis. Tämä on hyvä asia, sillä se mahdollistaa myyjän pääsyn asiakkaan ostoprosessiin aikaisemmin.

keskiviikko, 1.3.2017
Jarmo Tuutti

Jos automatisoit markkinointiroskaa, saat automatisoitua markkinointiroskaa

Markkinoinnin automaatiojärjestelmä voi auttaa, mutta samalla se voi moninkertaistaa huonon markkinoinnin vaikutukset.

tiistai, 21.2.2017
Jarmo Tuutti

Mitä olen oppinut neljän videohaastattelun kuvaamisesta?

Muutamia käytännön kokemuksiani videoiden kuvaamisesta, joista voi olla hyötyä myös muille itse videoita tekeville.

keskiviikko, 15.2.2017
Jarmo Tuutti

Prospektista myynnin liidiksi vai inbound-limboon?

Jos ketju katkeaa liidin siirtoon markkinoinnilta myynnille, eivät huippuluokan markkinointi- ja myyntiorganisaatiotkaan auta.

keskiviikko, 8.2.2017
Jarmo Tuutti

Inbound-liidi ei takaa kauppaa

Inboundin kautta tullutta liidiä voidaan pitää myyjän kannalta liidien parhaimmistona. Mutta sekään ei vielä takaa kauppaa

perjantai, 3.2.2017
Jarmo Tuutti

Brändi on liiketoiminnan kovaa ydintä, ei pehmeää höttöä

Haluaisitko yrityksellesi kilpailuedun, jonka ansiosta voisit hinnoitella tarjoomasi korkeammalle ja jota kilpailijat eivät pysty kopioimaan?

tiistai, 31.1.2017
Jarmo Tuutti

Asiakkaan rahassa mittaamaton arvo

Asiakkaan arvoa voi olla vaikea mitata rahassa, esimerkiksi referenssin takia. Onko tällä merkitystä markkinoinnin mittaamisen kannalta?

tiistai, 24.1.2017
Jarmo Tuutti

TILAA PÄIVITYKSET

Älä jää mistään paitsi, tilaa ilmoitukset sähköpostiisi!
Sähköposti