Kymmenen oppituntia markkinoinnin automaatiosta

Lataa ilmainen e-kirja alta!

10 oppituntia markkinoinnin automaatiosta

Kymmenen oppituntia markkinoinnin automaatiosta on kahden jo useamman vuoden aiheesta kokemusta päivätöissään keränneen B2B-markkinoinnin ammattilaisen kirjoittama e-kirja, joka sisältää kymmenen tärkeää huomiota markkinoinnin automaatiosta ennen kaikkea loppukäyttäjän näkökulmasta tarkasteltuna.

Yli 40-sivuisessa e-kirjassa käydään läpi monipuolisesti tärkeitä markkinoinnin automaatiojärjestelmään ja sen käyttöön osana inbound-markkinointia liittyviä seikkoja. Voit ladata kirjan ilmaiseksi. Lataaminen ei vaadi sähköpostiosoitteen antamista, mutta jos pidit siitä, tilaa ihmeessä uutiskirje alta ja kerro e-kirjasta myös kaverillesi!

Kymmenen oppituntia markkinoinnin automaatiosta
Lataa e-kirja tästä (.pdf)

Kirjoittajat

Jarmo Tuutti

Jarmo on B2B-markkinoinnin moni­osaaja, jolta hoituu kaikki aina myyntiä ja strategiaa tukevan markkinoinnin suunnittelusta käytännön toteutukseen, sisällöntuotantoon ja eri kanavien hyödyntämiseen asti. Jarmo hankki monipuolisen kokemuksen B2B-markkinoinnista Karttakeskuksen markkinointipäällikkönä ja nykyisin vetää Salesforce-teknologioihin erikoistuneen BiiT Oy:n markkinointia.

@jarmotuutti
linkedin.com/in/jarmotuutti/

Juuso Viljanen

Juuso on myynnin ja markkinoinnin välimaastossa toimiva moniosaaja. Juusolta luonnistuu niin sisältöstrateginen markkinoinnin hahmottaminen kuin myös hyvin analyyttiset lähestymistavat markkinoinnin mittaamiseen. Työkseen Juuso toimii Affectolla liiketoiminnan kehityksen parissa ja vapaa-aika kuluu yleensä kalastuksen parissa.

@JuusoViljanen
linkedin.com/in/juusoviljanen/

TILAA UUTISKIRJE

Älä jää mistään paitsi, tilaa päivitykset sähköpostiisi!
Sähköposti

TILAA PÄIVITYKSET

Älä jää mistään paitsi, tilaa ilmoitukset sähköpostiisi!
Sähköposti